text.skipToContent text.skipToNavigation
Menu
Sluiten
Sluiten

Kopen op rekening

Het is mogelijk voor bedrijven om naast de reguliere betalingsmogelijkheden (Ideal, creditcard, pin of contant) bij ons “op rekening te kopen”. 

Hoe werkt het?

Voer de volgende stappen uit om snel te zien of kopen op rekening voor jou mogelijk is.

Webshopaccount aanmaken

Stap 1: Ga naar de website.

Stap 2: Klik op Inloggen. (Heb je al een webshop account? Sla dan stap 3 t/m 7 over.)

Stap 3: Klik op Account aanmaken. (Het is niet mogelijk om meerdere webshop accounts aan te maken met 1 e-mailadres, gebruik dan een ander e-mailadres).

Stap 4: Kies Nieuwe klant + Zakelijke klant bij een nieuwe Kamer van Koophandel inschrijving. Als je al een debiteurennummer hebt, kies dan Bestaande klant.

Stap 5: Zoek op jouw Kamer van Koophandel nummer of vul jouw postcode in.

Stap 6: Vul de gevraagde gegevens in en klik op Bevestigen.

Stap 7: Je ontvangt een bevestigingsmail met een link waarmee je jouw account kunt activeren. Als je daarop klikt, heb je jouw online account op Contante basis definitief gemaakt

Met vragen over jouw webshopaccount kun je altijd mailen naar: klantenservice@jongeneel.nl

Aanvraag op rekening kopen

Stap 8: Log in op de website met jouw e-mailadres en wachtwoord.

Stap 9: Klik bovenin het scherm op jouw bedrijfsnaam en ga naar Mijn gegevens.

Stap 10: Klik op Aanvragen kopen op rekening. (Indien je de link niet ziet, wacht dan even en probeer het later nog eens. Jouw account moet nog gekoppeld worden.)

Stap 11: Vul op het formulier de gegevens in van degene die tekenbevoegd is volgens KvK en vul je zakelijke bank gegevens in. Klik daarna op Doorgaan. (Als je niet tekenbevoegd bent volgens de KvK, kun je geen kredietrekening aanvragen.)

Stap 12: De iDin procedure start. Selecteer je particuliere rekening in het dropdown menu en log in op je eigen privé bank omgeving. Met jouw identiteit wordt gecheckt of je tekenbevoegd bent volgens de KvK.

  • je doet geen betaling

  • je geeft geen incassomachtiging af

  • je privégegevens worden niet gedeeld

(Als je particuliere bank hier niet tussen staat, kun je de procedure afbreken en contact opnemen met klantenadministratie@tabsholland.nl.)

Stap 13: Je krijgt de uitslag van jouw kredietbeoordeling te zien.

Heb je vragen over jouw aanvraag? Mail dan naar klantenadministratie@tabsholland.nl o.v.v. je klantnummer. 

* Aanvraag voor kopen op rekening doen is helaas nog niet mogelijk als:

  • je bedrijf een BV is met een andere BV of holding erboven

  • je particuliere bank Knab, Triodos of een buitenlandse rekening is

  • sla dan stap 8 t/m 13 over en mail naar: klantenadministratie@tabsholland.nl

Bestellen

Als je alle stappen succesvol hebt doorlopen en wij jouw aanvraag hebben goedgekeurd, kun je direct een bestelling plaatsen op rekening. Dit kan via de webshop maar ook in één van onze winkels.


Algemene voorwaarden

Rekeningen dienen binnen de door ons gestelde betaaltermijn na factuurdatum betaald te worden. Als jouw bestelling in deelleveringen verstuurd is ontvang je van iedere deellevering een aparte factuur, hiervoor geldt dat iedere factuur binnen de door ons gestelde termijn betaald moet worden.
Als de rekening niet tijdig voldaan is kunnen wij extra kosten (art 8) in rekening brengen.

  • Als de kredietcheck negatief is, kunnen er alleen nieuwe bestellingen geplaatst worden als deze middels een contante betaalmethode (Pin, iDeal, contant) vooraf worden voldaan.

  • De levering wordt naar het bedrijfsadres wat geregistreerd staat bij de KvK gestuurd of een naar een door u aan te geven ander afleveradres gestuurd.

  • Verder gelden al onze overige algemene voorwaarden onverkort en moeten vooraf voor akkoord worden verklaard.

  • Facturen worden automatisch verstuurd na verzending van jouw bestelling.